Spectaculer Event AMAZING SCORPIO Special B'Day Bash Ayah Z'LO


Selamat Pagi F1...!!! 
TONITE..!!! TONITE..!!!

Friday Nite, 27 Okt 2017         
Open gate 10pm onwards.    
      *F1 CLUB BATAM*
Prodly Prisent..

 Spectaculer Event 
      *AMAZING SCORPIO*
*Special B'Day Bash Ayah Z'LO*

Special Perfomance By :
 *•DJ ZEE FLANO • MC Z'LO •Ms JENNIVER ALBA*

Special Discont open all bottle 40%

# Also Perfomance :
•ðŸŽ¼ JOKERJACK Indonesia BAND
• 🎧Dj TEE FLOW
• 🎧Dj ROBI VALENO
• 🎧Dj ZEE FLANO
• VJ RICKY KOEM
• 🎤MC Z'LO
• SEXY HOSTES
• All Staf Amazing Dance
• AUDIO SYSTEM Mr. Edy Gondrong.

Good Quality Sound 📢📢📢

*Amazingg SCORPIO*
==================

*Risef & Info* :
•Z'lo.    : 0812 7589 8057
•Azka.  : 0853 8587 2657
•Chay2 : 0812 7584 3527

www.f1clubbatam.com

It's happening only at:
F1 CLUB | Planet Holiday    Hotel&Residence. Jl. Raja Ali Haji, Sei -Jodoh bu Kota Batam. KEPRI.

Emang F1 club Tempat 
Party Separty Partynya...!!! 
The One & Only in Batam