Live In Consert By Iwan Setiawan Thursday 20july , 2017 @F1 Club Batam

Selamat paggiiiiiiii F1.....!!!      
TONITE...!!!                        
Thursday 20July , 2017 
 Open gate 10pm onwards.    
F1 CLUB BATAM*
Present...!!!                                  
Sensuality Boy & Girl 

Live In Consert by 
🎼 IWAN SETIAWAN clab Z'llStar Band
Special Perfomance:
🎤 EZY COLORDIVA / Dragwen.

Host by DIVA'S Model & Cruw Z'llStar. 

# Also Perfomance :
• 🎼 ROCKVOLUTION BAND.
• 🎧Dj TEE FLOW
• 🎧Dj ROBI VALENO
• 🎧Dj ZEE FLANO
• ⌨ VJ RICKY KOEM
• 🎤MC Z'LO
• SEXY HOSTES
• All Staf Amazing Dance
• AUDIO SYSTEM Mr. Edy Gondrong.

Get disc 40% (bottles)
Good Quality Sound 📢📢📢

Info & Risef :
AZKA : 0853 8587 2657
GIBRAN : 0812 6176 0337
ANNA : 0812 6631 3998

================
www.f1clubbatam.com

It's happening only at:
F1 CLUB | Planet Holiday    Hotel&Residence. Jl. Raja Ali Haji, Sei -Jodoh  Kota Batam. KEPRI.

Emang F1 club Tempat Party Separty Partynya...!!! 
The One & Only in Batam